Book Creator

Alumnes de 6è
Curs 21-22
LES COLÒNIES A LA GARROTXA
Aquest any hem anat de colònies a la Garrotxa.
Vam fer un munt de coses, i molt divertides!
A mi el que més em va agradar va ser anar a visitar el Croscat, el volcà més jove de la Garrotxa. A l'arribar allí el primer que vam veure va ser el tall que té el volcà, el van fer per estudiar-lo. Quan estàvem davant em va fer molta impressió veure l’alt que era i la quantitat de pedres volcàniques que hi havia. És una oportunitat única poder estar davant d'un volcà. Vam fer un experiment amb sal especial i foc per simular un volcà en erupció.
UNES COLÒNIES DE LO MÉS DIVERTIDES

I el que també em va agradar molt va ser passar pels camins tan bonics que té la meravellosa Fageda d'en Jordà. Va ser molt bonic poder trepitjar terra per on anys enrere va passar una colada de lava del Croscat. Aquestes colònies em van encantar, van ser molt divertides i vaig aprendre moltes coses.
Aurembiaix Vidal Garrido
EXPLÈNDIDES COLÒNIES A LA GARROTXA
Hola sóc l'Elna i acabo de passar unes colònies genials. Vam marxar el dimecres 3 de novembre a les 8 del matí. Vam agafar el bus, i al cap d'una hora i mitja aproximadament vam parar a esmorzar, i una altra vegada vam tornar a agafar l'autobús fins a Besalú.
Allí una noia molt "maja" ens va explicar una mica la història de Besalú. Primer vam passar pel meravellós pont de Besalú, més tard vam anar als banys jueus que era un lloc de culte per la religió jueva, i també vam entrar a lo que abans era l'hospital de Sant Julià on ens van passar un vídeo de la història de Besalú, i vam anar caminant fins a l'església de sant Pere que estava feta per art Romànic, Gòtic i Barroc.
Després d'aquesta visita vam anar cap a Olot, a l'alberg Santa Malagrida on vam dinar i vam marxar a veure el museu dels volcans. Pel camí ens va pedregar. Allí la Susanna ens va parlar dels volcans i ens va fer un simulacre de com seria un terratrèmol. Al sortir ja havia parat de ploure.
Vam passar tota la tarda a l'alberg, fins que van venir uns monitors a fer-nos els jocs de tarda i ens ho vam passar molt bé, més tard vam sopar i vam fer els jocs de nit.
L'endemà, el dia 4 de novembre, van venir la Laura i el Cesc i vam anar a visitar el volcà Croscat. És impressionant!
Vam fer un experiment i ens van explicar moltes coses interessants. El tall és molt gran, i també vam entrar al cràter. Vam anar a dinar al restaurant Can Xel, on fan un menjar molt bo. A la tarda vam visitar la fageda d'en Jordà. És molt Xula! A mi em va aportar tranquil·litat.
Després vam tornar a l'alberg a fer els jocs de tarda, ens vam dutxar, vam sopar i, ja que era l'última nit vam fer disco!
El divendres, l'últim dia de colònies, vam esmorzar i va venir la Susanna. Vam agafar el bus i ens va portar a Sant Joan les Fonts, on vam visitar un mur de pedra i tot seguit vam anar a Castellfollit de la Roca. És meravellós! Vam anar a un mirador. Més tard ens vam acomiadar de la Susanna i vam marxar cap a Térmens.
Han estat unes colònies genials.
Jo m'ho he passat molt bé i em sembla que els de 4t i 5é també.
💕💖FI💖💕

Elna Casamitjana Gardeñes
Les colònies a la Garrotxa
Estimats amics, vosaltres heu anat mai a la Garrotxa de colònies?
Doncs esteu de sort, ara us explicaré com van anar les meves colònies.
Vam marxar el dia 3, 4 i 5 de novembre o sigui dues nits i un dia.
Sabeu que per anar a Besalú vam tardar 3 h?
Vam estar cantant, jugant amb els popits, fent el ruc i tirant-nos coses.
Després d’una o dues hores vam parar a esmorzar i endevineu què? Em vaig emportar la càmera de fer fotos!
A Besalú, la guia ens va ensenyar molts edificis: la casa d'uns jueus, uns banys jueus, una mena d'escola, l'hospital de Sant Julià...
Després vam anar a dinar a l'Alberg Torre Malagrida. Vam dinar al pati de l'Alberg, era immens!! I a la tarda vam anar al museu dels volcans. Pel camí va començar a ploure, pensàvem que no era res, però quan vaig sentir els trons vaig anar corrent a veure el meu germà perquè sé que li fan por els trons. Quan estàvem arribant va començar a pedregar. El museu estava tancat i volíem que obrissin ja. Vam entrar a una sala on ens van explicar com es formaven els volcans.