Book Creator

Escola Alfred Potrony - Térmens
Curs 2021-22
EXCURSIÓ A LA GARROTXA
Aquest curs hem anat de colònies a la Garrotxa. Primer vam passar per Besalú i vam visitar el poble, vam travessar el pont medieval. Al cap d'una estona vam anar a Olot, a dinar. L'activitat que més em va agradar va ser Trrrrrrrrrrr! La visita al Croscat. Em va impressionar l'alçada i el tall que va fer el propietari. Part de les terres van anar al camp del Barça, després d'això la Generalitat va comprar el terreny per protegir-ho.
RAÜL PALAU
Les Colònies a la Garrotxa
Ja hem arribat de colònies. Aquest curs hem anat a la Garrotxa, primer hem anat a Besalú i hem après moltes coses sobre aquest poble. També vam anar a Olot i després de guardar les maletes a l'Alberg Torre Malagrida vam anar al Museu dels Volcans i vam mirar un vídeo, vam notar com serien els terratrèmols i va ser super guay. El segon dia vam anar a diar a un restaurant i abans d'anar-hi vam anar al Croscat i a la tarda vam visitar la Fageda d'en Jordà. També a l'Alberg Torre Malagrida vam fer moltes activitats, la discoteca va ser super. El tercer dia vam anar a St Joan de les Fonts i després a Castellfollit de la Roca, hi havia molts gats.
Aquestes colònies a la garrotxa m'han agradat moltíssim. Jo hi aniria una altra vegada, amb tota la classe.
Alexandra Nitu Lazar
3 DIES A LA GARROTXA
Ja hem arribat de colònies !
Aquest curs hem anat a la Garrotxa, vam visitar el Croscat. Té 3 nivells. El que m'ha agradat més és estar al cràter del Croscat.
Hem fet una activitat per cridar a les mallarengues, vam anar per un caminet on em vaig trobar moltes castanyes i també van trobar una granja. Després vam anar a dinar, vam menjar macarrons, patates fregides amb llonganissa i de postres gelat. A la tarda vam anar a la Fageda d'en Jordà. Vam fer moltes més coses.
Em va agradar molt quedar-me a dormir a la Garrotxa.