Book Creator

“Piçul Gjornâl dai Fruts”

by Antonella, Meri, Daniela

Pages 2 and 3 of 97

Comic Panel 1
A. S. 2020/2021
Piçul Gjornal dai Fruts
Loading...
Lavôr par cure da lis mestris
Meri, Daniela e Antonella
in graciis da lis mestris di Furlan
Genny, Onorina e Marianna
Comic Panel 1
Loading...
Loading...
PANTIANINS, AN SCOLASTIC 2020/2021
Loading...
Rounded Rectangle
Loading...
Dedicât ae mestre Ines,
cun rispiet e ricognossince
Comic Panel 1
Ancje chest an o volìn sierâ l'an scolastic cuntune edizion dal famôs “Piçul Gjornâl dai Fruts”.
Biel che nô o sarin in vacance ( une vore meretade) inte nestre scuele tantis personis a lavoraran par fâ in mût che e sedi ancjemò plui biele e sigure. I lavôrs a son za començâts partint de mense, al è par chest che intai ultins timp ogni classe a guste inte sô aule cuntune organizazion a dî pôc maraveose!
Intes pagjinis a vignî o cjatarês par ogni classe une divierse ativitât che nô fruts o vin davuelzût vie pes oris di lenghe furlane.
Ca e là a son dai induvinei une vore divertents e barzaletis par consolâsi un pôc.
Comic Panel 1
Anche quest’anno desideriamo concludere l’anno scolastico con una edizione del famoso “Piçul Gjornâl dai Fruts”.
Mentre noi saremo in vacanza (meritate vacanze!) nella nostra scuola molte persone lavoreranno per renderla ancora più bella e più sicura. I lavori sono già iniziati a partire dalla mensa, è per questo motivo che in quest’ultimo periodo ogni classe pranza nella propria aula con un’organizzazione a dir poco perfetta!
Nelle prossime pagine troverete per ciascuna classe una delle diverse attività che noi bambini abbiamo svolto durante le ore di lingua friulana. 
Qua e là ci sono dei divertenti indovinelli e barzellette per rallegrarci un po’.
Prin di lassâus passâ il Gjornalut o volin ringraciâ a non di dute la scuele il Comun di Merêt di Tombe, la Assessore Paola Fabello, i letôrs de Biblioteche Comunâl e i frutats volontaris dal Comun di Merêt di Tombe che a son stâts bravonons a proviodi mês daspò mês par fânus vê leturis e lavoruts simpri a pinel. Cu la lôr presince… ancje se traviers un schermi o vin fate fieste par Halloween, passade la Setemane dai Dirits de infanzie, fate fieste pal Nadâl, spietade la Vierte, metude sù la Setemane de Culture Furlane… Aromai mensilmentri tancj dai nestris fruts a spietavin l'apontament cu “La ore de conte”.
Prima di lasciarvi sfogliare il Gjornâlut vogliamo ringraziare a nome di tutta la scuola il Comune di Mereto di Tomba, l’assessore Paola Fabello, i lettori della Biblioteca comunale e i bravissimi ragazzi volontari del Comune di Mereto per averci assicurato mese dopo mese letture e lavoretti sempre a tema. Con la loro presenza...seppur attraverso uno schermo abbiamo festeggiato Halloween, trascorso la Settimana dei Diritti dell’Infanzia, festeggiato il Natale, aspettato la Primavera, introdotto la settimana della Cultura Friulana...Ormai mensilmente, molti dei nostri bambini aspettavano l’appuntamento con “ L’‘ora del Racconto”.
Un graciis di cûr al nestri espert Walter Mattiussi che nus à contât lis storiis sul Comun, nus à vût iniment lis fiestis e lis tradizions dei nestris lûcs, marcjant la impuartance dal passât pal presint.
Graciis all'Arlef pai libris di Maman che ai frutins a son plasûts une vore e i cartons di Tui e Tuie une vore simpatics.
 Un graciis a la Filologjiche Furlane par la disponibilitât e la consulence continuadis.
Un salût a la mestre Ines che pôc timp fa nus à lassâts, cun afiet e ricognossince par la grande passion che e à dimostrât viers la nestre scuele fin tal ultin.

O sperìn che il lavôr us plasi e o augurìn a ducj une maraveose e rilassante Istât!
PrevNext