Book Creator

Putovanje mačka iz Oroslavlja

by Anita Tufekčić

Cover

Projekt" NAŠA MALA KNJIŽNICA"

Putovanje mačka Macana iz Oroslavja

Macan u posjeti kod učenice Asye Ahmetović, 3.a

Ponedjeljak, 15.3.2021.

Moj prvi dan u Rajevom Selu. Asya me danas pokupila u školi. Kad smo stigli kod nje, ručali smo skupa s njezinom mlađom sestrom i mamom. Poslije, kad smo se malo odmorili i kada je stala kiša izašli smo prošetati. Bilo mi je čudno, ali Asya me upoznala sa svojim prijateljima koje hrani i za koje se brine, brine se za tri mačke i tri mačka koju je udomila. Renata, Maxi, Lili i Gnjicko, Garfild i Prugasti. Renata je čak preživjela napad psa. Sada je jako dobro i super se oporavlja od operacije. Tako, dok sam slušao sve te događaje, vjerujete smračilo se vani. Pomogao sam Asyi u matematici, a ona je meni za uzvrat napravila palačinke s nutellom i toplim kakao napitkom. Kod Asye mi je bilo stvarno lijepo, ali već sutra moram ići kod Asyinog prijatelja kako bi uspio obići na vrijeme sve.

Macan u posjeti kod učenice Ane Čagalj,3.a

Srijeda, 17.3.2021.

Došao sam kod Ane. Jako smo puno hodali da bi stigli. Kada smo došli pokazala me je mami i Aninom bratu. I nećete vjerovati, njezin mlađi brat ima isto supermen odijelo kao i ja. Ana me je povela u njezinu sobu i tamo je napisala zadaću i spremila knjige. Nisam puno čekao jer je imala malo zadaće i manje posla. Počela je padati kiša. Ana me dovela do njezinog mačka Šapice. Polegla me je pored njega i brzo pomaknula da me ne ogrebe. Ostavila me je u košaricu i pokrila da mi nije hladno. Donijela mi je blizu sebe, nešto je pisala, međutim… BAM! Njezin mačak Šapica skočio je na stol i nije joj dao mira. Igrao sam se s drugim Aninim medvjedićima (na pr. skrivača, miševa i mačke i sl.) Od silnog umora sam zaspao. Kada sam se probudio otišao sam se igrati s novim prijateljima. Za ručak smo jeli medaljone i pomfrit. Bilo mi je lijepo. Upoznao sam Anine tri mačke: Šapicu, Lili (Garo) i Sivka. Neke su joj mačke pobjegle, poginule i zato je tužna, ali je sretna što su joj ostale neke mačke.
Macan u posjeti kod učenika Arona Džanković, 3.a

Ponedjeljak, 22.3.2021.

Došao sam kod Arona u posjet. Aron živi sam sa svojim roditeljima i jako je sretan što sam došao kod njega kada smo završili sa školom. Pokazao mi je svoju sobu. Nakon mačka izašli smo van. Svidjelo mi se što me je kišobranom zaštitio od kiše. Pokazao mi je svoje veliko dvorište, svog psa Rexa, koji je jako lajao i skakao. Zapravo je lajao na Aronovu mačku Belu. S Belom smo otišli na livadu da mi pokaže svoje ovce. Vratili smo se u kuću, čekao sam da napiše zadaću, a zatim smo večerali mlijeka i keksa i dugo razgovarali. Drago mi je što smo prijatelji.
Macan u posjeti kod učenice Antonele Dominković, 3.a

Srijeda, 24.3.2021.

Došla sam s mačkom kući. Oprali smo ruke i sjeli da ručamo. Zahvalili smo mami na ručku. Zbog pandemije virusa nismo bili u mogućnosti ići igrati se s drugom djecom. Zato smo zajedno uradili zadaću. Nakon toga smo otišli u dvorište i dobacivali se loptom. Pustila sam psa iz kućice da se i on igra s nama. Kad je pao mrak ušli smo u kuću, odigrali smo „Čovječe, ne ljuti se!“ i „UNO“ karte. Pogledali smo crtani film i krenuli spavati. Okupali smo se i obukli, i pravac u krevet. Mama nam je prije kreveta napravila kakao i odmah smo zaspali. Unatoč, svom ovom stanju ja sam se odlično proveo. Drago mi je da sam upoznao ovu dragu curicu.

Četvrtak, 25.3.2021.

Probudili smo se, mama nam je pripremila doručak. Obavila sam se sve i krenula u školu. Mačak me je čekao kod kuće. Kad sam se vratila, ručali smo, radili zadaću i igrali se vani. Nakon toga smo večerali, pogledali crtani i spremili knjige za sutra.

Petak, 26.3.2021.

Duže smo spavali. Kad sam se probudila mama je već spremila ručak. Išla sam na križni put, kad sam se vratila igrali smo se, večerali, rasporedili knjige, okupali se i u krevet.

Ponedjeljak, 29.3.2021.

Budim se tužna i idem u kupaonicu, umivam se, perem zube i spremam se za školu. Uzimam mačka i zahvaljujem mu što je bio moj gost i da ide kod ostalih prijatelja iz razreda.
Macan u posjeti kod učenice Tee Kuvač, 3.a

Danas sam upoznao djevojčicu Teu i njenu obitelj. Ona ima sestru i brata. Kada sam stigao kod Tee, ona mi je pokazala svoju kuću, dvorište i svoje životinje. Nakon toga, Tea je pisala zadaću a ja sam se izležavao i odmarao pored nje. Upoznala me je sa svoje dvije mačke Mačorom i Miškicom. Kad je završila zadaću izašli smo van. Razgledavali njenu kuću i upoznali se sa životinjama: golubovima, kokama i pilićima. Ona ima i dva psa. Nismo ni primijetili, stigla je noć. Tea je meni i svojim macama pripremila večeru. Nakon večere smo se Miškica, Mačor, Tea i ja igrali. Od umora brzo smo zaspali.

Utorak, 30.3.2021.

Kada sam ustao Tea je bila u školi. Tako sam ja proveo vrijeme s njenom mamom. Kada je stigla Tea kući, odmorila se te smo izašli van. Pomagali smo njenoj mami nahraniti životinje. Nakon toga smo prošetali nasipom. I tako, bližila se noć. Dugo smo razgovarali te napokon zaspali. Jako mi je drago što sam upoznao Teu i njenu obitelj. Nadam se da ću je opet vidjeti.