Book Creator

Сицилия, земя на аромати и вкусове

by Маргарита Стамболийска, Теодор Иванов

Cover

ДНЕВНИК НА ПЪТЕШЕСТВЕНИКА
СИЦИЛИЯ, ЗЕМЯ НА ПАРФЮМИ И ВКУСОВЕ!
Казвам се Теодор Мартинов Иванов.

Роден съм и живея в град Враца.
Уча в НУ "Свети Софроний Врачански" - Враца.
Като ученик в училището и участник в международен проект Еразъм+ имах уникалната възможност да посетя град Шака на остров Сицилия, Италия.

11. 12. 2021 г.- потеглихме към Италия.
Тръгнахме рано сутринта със самолет от град София до град Рим. Самолетът беше много луксозен, а полетът - дълъг. Кацнахме в Рим. Обиколихме летището, намерихме терминал Е, качихме се и излетяхме за град Палермо.
Пристигнахме на летището, направиха ни тестове, а един шофьор на такси ни изчака любезно, за да ни закара до град Шака.

По време на пътуването минахме покрай планини, реки и видяхме кактуси. Беше валяло и имаше две пъстри дъги.
Пристигнахме в Шака, настанихме в хотела и след това отидохме на вечеря. Ядохме традиционна италианска паста. По-късно си легнахме и тъй като бяхме много уморени бързо заспахме.